Saturday, November 19, 2011

My Happiness Time :)

Assalamualaikum guys :) huhu . korg jngn takut today aku taa memraa huhu ;) . mood aku okay harini hehe . korg nak taw taa tadee kan aku gadoo nn KHAI lame kowt gadoo sampai maghrib tadee baruu baik huhu . pelik kan aku happy ? haha . dah bebaik boleh lha happy ce kalau aku gadoo macam nn capital Z tuhh alamtnyaa macam smalam lha aku taa tentu arah huhu . dea pujuk aku gilaa2 aku kesian pulaa tengok dea bersungguh2 so aku puwn maafkan dea hehe :) then kamii chat kat fb until kol 10 lbyh then dea offline . tetibe mcj masuk from dea n kamii mcj until now then sorg budak neyh mcj aku huhu . taa pyah lha taw sapee hehe . yg pasti dea budak baik . moga2 lha pangai dea tak macam capital Z huh kalau pangai cam capital Z aku maty lebih baik . taanak dah wei taa sanggup dah sedangkan 1 tahun puwn aku taa sanggup . 



Ooppss soey aku terKUTUK kau tapi aku rasee best sangat :)

Seandainyaa masee leyh putar aku SUMPAH taakan time kau as kawan aku or etc

Then actually aku MENYESAL sangat dapat kawan macam kau weyh

Wooooohhhhhooooopppppsssss soey bahase aku cukup LEMBUT untuk kau

Muahmuah <3

No comments:

Post a Comment