Monday, February 6, 2012

Sangat Gatal Malam Ni ! =,=

Assalamualaikum dan selamat sejahtera :)

Okayh pagi-2 buta ni aku nak jerit kuat-2 yang aku happy sangat ! aku dapat mesej dengan my abang :) ! awesome <3 ! best siot tak tahu nak cakap macam mana yang pasti best sangat ! ayat kami so gatallah senang katakan . haha :D , masing-2 lepas rindu yang terpendam dari bulan 8 tahun lepas ! yang paling happy dan i'm so thankful to Allah somebody dah boleh accepted kami :) ! so awesome ! so from now kami tak perlulah nak lari-2 macam penjenayah dah . B E B A S ! Ya Allah , rasa lapang sikit jiwa ni masalah ada yang dah settle :) . but , sesayang-2 aku kat my abang taklah over macam somebody tu naik meluat pun ada aku baca blog dia padahal baru aje sebulan couple . kami dah masuk 2 tahun pun tak over macam diaorang . wueekk ! forget about it :) . hope kami kekal as siblings till end :) . pray for us okay . kbye assalamualaikum .

MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment