Sunday, March 4, 2012

Happynya Saya ! :')

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .

Dah lama tak update blog so today aku nak cerita something yang sangat awesome :) . minggu lepaskan my abang datang chulan nak ajar aku main gongga . mesti korang kata aku gatal kan , gongga pun beria-2 nak minta ajar abang . aku nak suruh dia ajar goreng gongga yang sedap tahu :) . tyme dia ajar tu semua orang tengok aje tahu macam aku buat maksiat aje dengan dia padahal ramai aje orang kat dalam kelas tu . tapi ada aku kisah ? asalkan aku bahagia :D . haaa , lagi satukan aku dapat cadbury dari dia . mesti korang kata alorh cadbury aje pun , aku tak pernah dapat apa-2 dari dia so bila dapat something tu mestilah excited ! <3 . aku nak simpan cadbury tu sampai bulan 12 boleh tak ? tarikh luput dia pun bulan 12 so aku makan bulan 12 boleh ? sayanglah nak makan :) . gedikss kan ? hehe :D . by the way wish and pray for me keyh aku nak exam esok . hope aku dapat A , B , C aje tak mahu yang lain .

MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment