Sunday, July 22, 2012

Sadness Hit Me :'(

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .

Dah lama tak post kan ? huhu ^^ . hari ni aku post okay ;) . hari ni hari ke - 2 umat Islam berpuasa termasuklah aku . aku puasa taw :) . aku nak share sikit aku tengah sedih ni . semalam aku mesej-2 dengan abang and kami ada gurau-2 . first dia gurau dulu then aku buat-2 lah marah padahal mana ada aku marah . then tiba-2 mood dia berubah . aku jadi cuaklah sebab selama ni mana pernah dia touching . siap stop mesej lagi , aku mesej dia banyak kali pun dia tak reply langsung :'( . malam tadi pun sma sampai aku rasa sebak semacam aje . aku dah lama tak sebak macam ni :( . pagi tadi aku missed call dia boleh tanya ' kenapa ' selama ni aku missed call tak pernah pun persoalkan . bila aku tanya dia marah ke tak dia kata tak juga . bila aku suruh dia jujur tahu tak dia cakap apa ? ADIK ADA ABANG ANGKAT LAIN KE ? mahu tak terkejutnya aku . mana adalah ! aku ada dia seorang aje :( . aku explain banyak kali tapi dia tak percaya aku langsung . sampai hati abang :'( . aku paksa dia bagitahu siapa yang bagitahu dia tak nak bagitahu katanya ' adalah ' . aku tak faham betul dari aku Form 1 sampai Form 4 , dari abang Form 3 sampai abang dah masuk U ada aje orang nak hancurkan hubungan aku dengan abang . apa masalah korang ? aku tak kacau kau pun kan . so tak ada sebab untuk kau kacau hidup aku . abang tak pernah perangai macam ni . hhmm , tapi ni pun terbukti juga yang abang lebih percayakan orang tu dari aku . padahal dia pernah kata yang dia percayakan aku . kfine , aku tak nak judge apa-2 dah . terserahlah kat abang tapi jujurnya adik cakap adik ada abang seorang aje . kbye .

MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment