Saturday, June 30, 2012

Sedih Awak :'(

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .

Now i'm really miss him . urgh , baru aje 3 hari dia pergi study aku dah rindu . rindu nak tengok abang malu bila aku tengok muka dia lamalama . sumpah tersangatlah rindu ! nak mesej takut abang busy . tapi pagi tadi abang call tapi aku elok berdengkur lagi . dahlah aku tak suka orang kacau tyme tidur aku yang tersangatlah berharga dia call memang tak dilayanlah abang oii :) .ahah , dapat mesej kejap aje sebab aku tak nak ganggu dia . abang , thanks sebab belanja adik nasi ayam . sangat sedap :) . adik tidur kenyang gila malam tu . thanks sangat :) . tu nasi ayam favourite adik abang . abang tahu tak kaki adik sakit sebab jatuh katil . terseliuh abang :( . sakit tu tak adalah sakit mana saja nak mengadu . haha :) . tapi terpaksalah adik pergi sekolah tak pakai kasut sekolah . sakit + bengkak :( . solat pun pakai kerusi taw . kesian tak kat adik ? haha :) . tapi sekarang dah okay sikit sebab semalam my umi urut kaki :) . hope kaki aku ni cepat okay and take care yourselt in IB dear :) .

MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment