Monday, November 19, 2012

Kawan :)






Assalamualaikum dan selamat sejahtera .

Actually i miss my friend , Kak Ana . haa , macam mana aku boleh kenal dia ? abang akulah dia kawan abang aku and then kami terus jadi kawan sampai sekarang :) . dia study kat Universiti Puncak Alam and ambil asasi sains kat sana . shes got 8A1B in SPM . pandai kan ? aku pun nak pandai macam dia juga . okay , actually cuti ni kami plan nak hang out samasama tapi tibatiba dia kena balik Puncak Alam awal sebab kena sambung semester kedua 3 Disember ni -,- . baru ingat nak jumpa for the first time in my life tibatiba tak jadi but its okaylah bukan dia yang nak keadaan yang memaksa . but tahu tak apa yang paling awesome ? dia nak post hadiah birthday aku kat rumah ^^ . ni untuk kali ke-2 aku terima hadiah dari orang untuk birthday aku :) . teruja sangat ! thanks sis , aien hargainya walaupun tak dapat lagi . seriously aku cakap kawankawan universiti aku lagi mengingati aku dari kawan baik sendiri masuk MRSM terus lupakan aku . siapa lagi kalau bukan Khairul Azwari Bin Adnan . tak apalah kyrul , lantak kat kau malas aku nak ambil tahu dah pasal kau . back to topic , aku rindu tibatiba kat Kak Ana and terasa kehilangan yearklah dia selalu text and chat aku . selalu buat lawak antarabangsa dengan aku sampai naik gulingguling aku dengarnya . thanks kak :) . kbye .

p/s MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment