Friday, July 22, 2011

Aku Benci Dea ! Benci ! Benci ! Benci !

Sakednyewr haty aku ! aku sabar lame dah nn dea ! dari tahun lpas sampai skunk aku still sabar nn pangai dea , krenah dea , keegoan dea . AKU SABARR  sampai bfday dea 19 Julai areyh tuhh . AKU SABAR DAN SABAR . aku wish bfday dea tapeyh dea buad macam haram ! bkan bfday dea arh . aku bagi nasihad dea buad pangai haram ! dah lame aku sabar ! 



Aku still sabar sampai hari rabu areyh tuhh walaupuwn dea sakedkan haty aku . aku belikan cadbury engad nak bagi dea . tak pewr , aku paham maybe dea nga adewr msalah . cus tuhh mraa2 . tibe2 adewr arh sowg bdak laky class aku gtaw yg dea bagi balik requests yg aku bage reyh tuhh  . PERRRGHHHH ! PANASS GILAKK HATI AKUU WEYHH ! meluap2 gilewr ! 



Aku terus amik requests tuhh and then pegi kad court takraw aspura . aku mmg mraa glewr saat tuhh . aku dah lame tak mraa mcam tuhh . aku terus buang requests tuhh b4 tuhh aku KOYAKK2 dulu . SAKEDNYEWR HATY AKU ! aku buang and then aku terus lari masuk ps . aku ngeas gile2 . naseb baek adewr Skien . dea yg tmankan aku . aku rase nak BUNUH dea jeap ! 



Start dari tuhh , aku niat dalam haty aku yg aku tak dewr pewr2 dah nn dea . aku benci dea sampai bile2 ! sakednyewr haty aku dea takkan tahu sampai bile2 . aku benci dea ! benci ! benci ! kalau larh dea nak tahu , dea arh kawan laky2 yg aku penaa adewr slame aku dok kad chulan . tapeyh , dea dah buad aku tawar haty kad dea . aku minta maaf aku tak bleyh time kaw dah ! 




* Wahai Momon , hanya kau yg faham aku sampai bile2 . kau salu tidur nn aku , dengar cter aku n buad sume hal nn aku sebab tuhh aku sayang sangad kad kau *




No comments:

Post a Comment