Saturday, July 30, 2011

A Lot Of Trouble ! PMR + Trouble !

Hmmm , PMR is around the corner 
trial ?
lage nak dekad ! 
lage 3 hari !



Tapi skunk , macam2 prob aku adewr 
macam2 prob datang time neyh
dulu skali 
skunk skali



Aku tumpukan dekad trial dulu arh
aftr trial aku try
try settlekan
dengan hati yang tak rela



Aku taw prob neyh besar sangad
tapi PMR lage penting 
aku tahu neyh akan buad aku tensoin + sedeyh
tapi aku kne tepikan dulu



Aku tak sanggup sebenarnyewr 
tapi
kalau dah d'takdirkan 
aku terpakse relakan



Aku minta maaf cus salu susahkan dea
dari dulu 
dari Form 1
sampai skunk 



Aku harap dea pham
aku taw nnty aku akan jadi org tak tentu arah
tapi
aku akan cube



Jangan risau
aku janji aku takkan berpaling arah
dalam haty aku hanya adewr dea sorg
SAMPAI BILE2 !




Mungkin aku akan jadi macam neyh nnty =(



No comments:

Post a Comment