Friday, July 29, 2011

Suara Hatiku Bercerita =(

Hmmm , aku tak tahu camnewr nak ctaer 
nnty aku ngeas 
aku tak sanggup dah 
maybe 
aku sampaikan melalui lagu 




neyh lagu kangen band pujaan hati
korg dengar larh n hayati 
nnty korg pham msalah aku 







hey pujaan hati apa kabarmu
ku harap kau baik baik saja
pujaan hati andai ku tahu
ku sangat mencintai dirimu



hey pujaan hati setiap malam
aku berdoa kepada sang Tuhan
berharap cintaku jadi kenyataan
agar ku tenang meniti kehidupan



hey pujaan hati , pujaan hati
pujaan hati , pujaan hati



mengapa kau tak membalas cintaku 
mengapa kau abaikan rasaku
ataukah mungkin hatimu membeku
hingga kau tak pernah memperdulikan aku



cobalah mengerti keadaanku
dan cobalah pahami keinginanku
ku ingin engkau menjadi milikku
lengkapi jalan cerita hidupku



hey pujaan hati , pujaan hati , 



hei pujaan hati setiap malam 
aku berdoa kepada sang Tuhan 
berharap cintaku jadi kenyataan 
agar ku tenang meniti kehidupan



* Ulang



* Aku tak mampu nak ctear , harap korg pham2 sendiri arh . keyh daa . ='(






No comments:

Post a Comment