Sunday, August 28, 2011

Moudy Today =(

Nga elok2 aku buad homework
tetibe adewr akak neyh mcxj
tanye pasal abg
aku tergamam 



Aku tak tahu nak jawab apewr
hanya mampu jawab apewr yg aku tahu
aku harap akak tuhh 
tak tahu yg aku sdyh



Moud aku nak buad homework terbantut sungguh
tapi aku buad cam bise jeap
tetibe aku ngeas
macam bodo kan 



Aku rinduu larh kat dea
dea tak rinduu aku kewr
aku mintaa maaf 
aku tahu aku banyak buad salah



Tapi takkan tak dewr sikit puwn 
pintu kemaafan tuk aku 
buad family dea
aku mintaa maaf sangad2



Aku tak tahu nak buad apewr dah
jahat sangad kewr aku
sampai family dea benci aku
jeling aku



< saye mintaa maaf kepada sesiapa yg pnaa saye sakitkan haty >
< especially dea , family dea n fazirin >
< i'm sorry >
lurb u dear <3



No comments:

Post a Comment