Monday, August 29, 2011

Sekejap Lage Balik Kampung =(

Kejap lage balik kampung 
tuhh aku tak ksah sangad
yang aku ksah 
salunyewr tiap2 tahun
aku wish happy eid kat dea



Tapi tahun ini 
hmmmm malas nak cakap 
tapi sdyh larh 
taun neyh aku banyak sdyh 
kecewe , mraa



Aku tak tahu sampai bile 
dugaan neyh nak berakhir
maybe dea tak dewr rase apewr2 
tapi aku rase sampai skunk 
peritnye tanpe dea



Kadang2 aku teringat kenangan kami 
nak tergelak puwn adewr
nak nangeas puwn adewr
tapi apewr mampu aku buad 
mungkin neyh takdir



Aku tak tahu sampai bile 
aku boleh bersabar
sampai bile aku kene pendam semua ini 
aku dah tak larat
aku sayang kat dea <3



Aku hanya mampu berdoa dan berharap
tak mampu buad apewr2
tapi aku harap sangad perasaan dea
sama macam aku rase skunk
jngn hampakan aku lagi


Aku nak jade macam yg kat bwah neyh
happy sentiase
tapi sume tuhh tak mungkin terjadi
aku sedar aku tak layak tuk dea =(



> dear , i really misz u <
> adik teringin sangad nak abg ajar adik lage <
> tapi sume tuhh tak mungkin terjadi dah kan <
> hope abg puwn rinduu adik <
> lurb u dear <3 <








No comments:

Post a Comment