Sunday, August 14, 2011

Yeah ! Yeah ! Balek Osteal ! XD

Msty pelik kan nape aku cakap camtuhh 
yeark arh 
mane adewr orang skewr balik osteal 
tetibe aku plak yang happy 
msty arh adewr sbb



Bile aku balik osteal 
maknewrnyewr 
NO CRYING ! 
nak stdy puwn tenang 
nak buad keje puwn snang
hehe=)



Aku sdyh lage sbnrnyewr
tapi
FORGET ABOUT IT FOR A WHILE
concentrated for PMR first
aftr PMR
SAMBUNG BALIK NGEAS ! 
haha XD


Korg msty engat lawak kan ? 
haha =D 
aku tak ksah 
yg pasty aku tahu apewr yg aku rase
sakit , perit , sdyh 
tak dewr sapewr yg peduli



Aku tahu org menyampah tapi tak pewr 
mampus pergi arh ! 
pasaan aku korg kesah kewr 
NOBODY KNOW OKAY ! 



Aku dah penad 
penad nn sume neyh 
aku dah janji 
tak nak libatkan diri dalam " hal " neyh
( kaum lelaki )
takkan terlibat lage !



Now , jusz concentrated for PMR !
tapi , walaupuwn aku dah janji 
tak bermakne aku tak sayangkan dea lage 
aku tetap sayang dea 
SAMPAI BILE2 ! 



- love u so much dear <3 -
- maybe you did'nt not what i fell now -




No comments:

Post a Comment