Monday, March 12, 2012

Syedihnya :'(

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .

Sebulan tak balik rasanya macam sekejap ajekan ? nak cakap aku sedih sangat sebab march test ni teruk sangat :'( . aku fail arab kowt ! mahu tak sedih ! masa dapat kertas tu ustaz tanya kenapa result teruk sangat then ustaz tanya susah sangat ke soalan yang ustaz bagi . sedih aje masa ustaz tanya tu tahu . aku mengaku march ni aku tak ada masa langsung nak study so mid - year nanti aku akan buat yang terbaik ! :) . chayiok aien ! chayiok ! be like your friends , adopt siblings . :) . lagi satu aku sedih ni apasallah abang aku ni tak balas-2 mesej aku . rasa dah meluap-2 kepala otak aku tunggu mesej dia tahu , adesh ~ . susah betullah . biarlah nanti kalau dia perasan dia mesejlah aku . aku ni pun emo semacam apasal . mood tu kalau boleh mengalahkan orang hilang anak . huhu^^ apa-apapun aku sayang dia <3 . doakan aku berjaya dalam hidup okay ;) .

MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment