Sunday, March 18, 2012

Terkejut Aku ! Huhu .

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .

Actually aku post hari ni ada benda aku nak luahkan . tadi pukul lima lebih Z hantar mesej kat aku . mahu tak gila aku weii rasa macam aku yang tak betul atau dia yang tak betul entahlah . dia hantar mesej macam ni .

" Hu!tt2..ngh wtpe..?
  Kmpem2 la ngh t'bongkang
  2..hahakk..!
  Opps..jgn mra2 ea..guro2..
  Hee..nie nk mnx maap..
  coe le kalo prnh t'kaso bhse ke..
  M'guriskn aty n pasaan maupn pkiran..
  hee..Coe tw..doa2 la result owg nk kua ni..b'debar meyh..
  Err..kalo result kantoi tumpo woo..!Susah nk jd m'nantu org t..kehkeh..
  Mmm..yg pnting doakn result owg tw..coe la ngn ksah dlu2 tu..jgn pk kn da ea..
  keyh..nice 2 meet u bucuk masham..hehek..Papai..

Agak-2 korang kalau ada kat tempat aku korang percaya tak and maafkan dia tak ? hhmm . aku confuselah , nak maafkan hati masih sakit tapi tak maafkan berdosa . aku type mesej dia sebijik-2 kowt . huhu . aku fikirlah dulu . maybe boleh kowt maafkan dia just take a time . kbye . nak balik hostel .

MuhamuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment