Friday, December 21, 2012

Sebuah Pertemuan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera :)

Hyee sahabat dan pembaca semua :)) .  alhamdulillah aku masih sehad hari ni dan dapat menghirup udara segar yang Allah bagi percuma aje untuk semua penghuni muka Bumi sama ada Islam mahupun sebaliknya kan kawan-kawan . okay hari ni tajuk entri aku " Sebuah Pertemuan " . haha bunyi macam kisah cinta bagai kan . cintakah ? yup , cinta seorang manusia terhadap kawan-kawannya insya-Allah kerana Allah . okay , aku rindui kawan-kawan aku sangat disaat ni :))


Okay , gambar ni masa aku di zaman remaja separuh kanak-kanak . comel kan ? comel kan ? masa ni aku dan kawan-kawan Form 1 lagi . aiseyman , macam yang dikatakan budak kelas aku ni gangster kelas sebab perangai aku ni ganas and aku tak boleh nafikan itu . wakakaka :D tapi aku ni ayu taw LOL . di chulanlah bermulanya pertemuan aku dengan kawan-kawan dan kekal sehingga kini walaupun ramai dah pindah keluar :)) . aku rindu nak ponteng rokol sama-sama , ponteng terawih , ponteng jemaah dan sebagainya TAPI haa ada tapi taw kami dah insaf sekarang ni tak buat dah kerja-kerja macam tu :)) ayat poyo kan ? haha . dalam kehidupan ni , kita jangan sombong dan berkawanlah dengan semua orang TAPI pilihlah kawan yang boleh membawa kita kepada kejayaan dan kawan yang membawa ke syurga . jangan jadi ibarat " kawan ketawa ramai , kawan menangis sukar dicari " . pilihlah kawan yang betul agar tak menyesal dikemudian hari :)) . alhamdulillah , kawan-kawan aku yang kat Chulan semuanya kawan-kawan yang baik dan insya-Allah kawan-kawan yang membawa ke syurga . ingat menyesal dahulu pendapatan , menyesal kemudian tiada gunanya :)) . 

Assalamualaikum :))

No comments:

Post a Comment