Monday, January 23, 2012

I'm Coming Babe ! :')

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .

Okay , kepada pembaca setia aku minta maaf sangatsangat sebab dah hampir sebulan aku tak update blog . i'm so sorry babe :'( . sekarang ni balik kampung sebulan sekali aje , sedih kan ? jadi tak bolehlah nak update . satu lagi sorry juga lambat update walaupun dah dua hari selamat sampai rumah . i have a lot of homework okay . pening kepala tahap gulinguling ni tahu . tadi buat add maths rasa macam nak koyak aje buku , bukan sebab tak minat tapi susah tahap nak gila sampai satu soalan pun aku tak mampu nak jawab . nasib baiklah Fazirin datang membantu haha :D . bukan maksud aku dia datang rumah tapi dia tolong ajar aku pakai telefon rumah :) . siap jugalah add maths aku eh tapi lagi dua soalan aku tak dapat jawab esoklah aku tanya dia , ngee :D . okay , lupa pula mengenangkan aku dah masuk form baru so budak kelas pun baru dan itulah yang merisaukan aku sebab terbataslah perlakuan aku weii . aku ni ganas sikit bak kata someone aku ni macam lelakilah pukul sikit pun kawan aku terasa sakit . jadi , aku terpaksa control keganasan aku tu depan diorang . adesh , aku doa weii harihari biarlah diorang dapat sbp ke mrsm ke smka ke janji jangan stay chulan . terseksa weii terseksa ! terseksa tahap gulinguling tahu rasa nak menongeng terus pun ada . tak sangka rasanya aku dah tua dah Form Four weii haha XD . tak percaya kowt rasa macam baru aje masuk Form One wuii saatsaat indah tu . haha :D . aku pun tak tahulah apa yang aku merepek ni . doakan aku okay success :) .

MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment