Saturday, January 28, 2012

Love You My Abang And My Akak :')





Assalamualikum dan selamat sejahtera .

Okay mengenangkan aku baca blog khai dengan scha tadi tibatiba aku teringat kat my akak dan my abang <3 . i miss you all so much dear :) . seriously , akak dah lama kan kita tak jumpa so rindu akak sangatsangat and my comel abang miss you so muchmuch ! over right but i really miss you all :D . i hope you all also still love me till end :') . for my sweetie sis , good luck for you major exam for this year and my handsome bro good luck for your incoming result keyh , i always pray for your success :) . i never forget you all till end :) . saya sayang awak berdua sangatsangat dan saya harap awak berdua pun sayangkan saya <3 . yang membaca blog aku mesti kata aku terlebih over padahal just abang dan kakak tapi bagi aku diaoranglah permata hati aku selepas parents dan kawankawan :) . tapi antara my kakak dan my abang aku lebih rapat dengan my handsome abang sebab aku pun tak tahu tapi aku memang close dengan dia . rindu sangat kat my abang dah 6 bulan lebih tak jumpa tapi my kakak lagi lama tak jumpa kan :'( . sokeyh nanti after SPM kita hang out okay sis :) . Loveyou dear <3 . my abang pula i don't think so sebab abang mesti pergi universiti plus keadaan tak mengizinkan , tak perlu tahulah kenapa keyh :) yang pasti now kami okay :) . seandainya Allah sayangkan adik dan ambil nyawa adik , ingatlah bahawa adik sentiasa sayangkan akak dengan abang sampai bilabila <3 .

MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment