Monday, January 2, 2012

Lol :P

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .

Okay dah lama rasanya tak update blog sorrylah kepada readers yang setia membaca blog aku yang tak secantik korang tu . huhu :) merendah dirilah pula . sorry aku busy sejak akhirakhir ni banyak benda kena buat . okay nak inform juga esok aku balik hostel so maknanya aku agak lama akan tinggalkan blog ni dan tahun ni aku tak bolehlah selalu update sebab aku jarang online + update blog dah nanti . so sorry kepada readers sangatsangat tapi aku akan update juga jus tak banyak macam sekaranglah . huhu :) . dalam beberapa hari tak update blog ni banyak benda yang jadi taw . okay firstly aku dah baik dengan budak namanya capital H , capital I , capital Z dan satu budak aku benci sangatsangat namanya Tun Erwan Syah . ooppss lupa pasal capital Z aku tak baik pun dengan dia sebenarnya dia start hantar mesej then minta maaf so aku pun maafkan dia and aku pun minta maaf dan kami dah setuju tak nak contact and set dalam otak masingmasing yang kami tak pernah kenal langsung . waahh ! lapangnya hidup aku sekarang :) . dah bebas ! dan pasal Tun Erwan Syah tu kawan aku Along yang mesej then she says like that ' hye adik , tun erwan syah kirim salam kat adik ' . haaa , aku yang dari tadi macam beruk blur aje terus jadi macam beruk terkejut . aku tanya punya tanya then Along kata yang Along dah bagi no handphone aku kat erwan . mahu tak macam beruk kena belacan aku dibuatnya ! terpaksalah aku suruh Along tipu katakan yang handphone aku hilang then tak beli baru lagi . erwan kata dia nak minta maaf kat aku sebab ' tolak cinta ' aku kononlah . woii lelaki , aku tak pernah suka kaulah lelaki ! simpang malaikat empat puluh empat ! tu dulu aku nak backup nama aku aje tyme aku kena gosip dengan Khairul Anwar sebab tu aku kata aku suka kau , kau yang gatalgatal ' tolak cinta' aku konon aku syok gilalah kat kau ! aku tak suruh pun kau bagi jawapan dah benda tak betul buat apa aku suruh kau terima aku . aku tak terkilan kat kau sebab tu tahu tapi buat aku benci gila kat kau sebab kau kritik diri aku . kau ingat kau bagus sangat nak kritikkritik hidup orang huh ? yearklah kau bagus kau kan UPSR 4A1B then PMR kau dapat 7A1B tak macam aku . tapi aku pun ada perasaan juga sukasuka hati , limpa dan paruparu aje kritik aku dahlah kuat pula tu ramai kawan sekolah rendah aku dengar . aku takkan lupakan incident 2008 yang kau buat kat aku erwan . sebabkan kaulah aku jadi anti - lelaki tahu . lepas tu boleh pula kau cakap sebenarnya kau suka aku juga tapi sikit aje , kau takkan lupakan sweet memory dengan aku . woii pergi mampuslah dengan sweet memory kau ! tak ingin aku ada memory even sebesar zarah pun dengan kau ! tapi sekarang aku dah bagitahu kau tadi melalui Along yang aku dah maafkan kau . tipulah weii kalau aku tak marah , tak benci , tak sakit dengan semua tu lagi sekarang . tipulah kalau aku dah maafkan kau sepenuhnnya . aku akan ambil masa untuk maafkan kau dan Z . lagipun aku nak try ubah diri aku yang hot temper + ego jadi seorang yang penyabar + pemaaf :) . mogamoga azam aku tercapai .  kepada readers yang baca tolonglah doakan untuk aku okay ;) .

MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment