Saturday, January 28, 2012

Wee :)

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .

Okayh , today is the last for me to online and post for this month because i have to back to my hostel . aku tak tahu kenapa tapi aku rasa tak nak balik hostel tapi kalau tak balik hostel nanti nak study dengan siapa dan nak tanya siapa kalau tak faham soalan . adesh =,= . okayh before aku terlupa congratulations to all my members yang dapat tawaran sbp , mrsm , smka dan teknik . ramai kawan aku yang dah pindah masuk teknik now ramai pula yang pindah masuk sbp , mrsm dan smka especially kawan baik aku Khairul Azwari Adnan ni tahniah geng kau dapat mrsm kepala batas , best dowh sekolah tu besar dowh untunglah kau dapat mrsm . aku harap kau pun takkan lupakan aku macam yang kau pernah cakap kat aku dulu . thanks pasal nasihat tu kawan :) . aku sedih juga sebab korang semua dapat tawaran tapi aku tak dapat pun . hhmm , salah aku juga dulu tak nak study betulbetul kan :) tapi tak apa SPM ada right . huhu :D don't worry . aku pun bukan tak boleh success macam kawankawan lain tapi MALAS lebih right ? haha :D kutuk diri sendiri kat blog tapi aku tak kisah pun memang salah aku . by the way aku nak bagitahu homework aku banyak sangat taw siapa nak tolong aku buat ni :'( . sedih taw buat seorangseorang . lagi satu tadi aku baca blog khai dengan makwe dia wuii syedihnya weii makwe dia sedih sangat khai pindah mrsm . biasalah orang couple , nasib baiklah aku tak pernah terjebak dengan virus ni . by the way hope kau dengan scha always bahagia keyh khai ;) .

MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment