Saturday, May 12, 2012

Malang Tak Berbau !

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua .

Ni firstly aku nak minta maaf sebab dah lama tak buat post . sebulam weii tak boleh balik ! ( mood macam tahi ) so terperaplak aku dan kawan-2 kat hostel tu . ni aku ada benda sikit nak share . minggu lepas kan hari khamis 5 April i thinklah kaki aku TERSEPIT doe ! macam bodoh kan ? kat dewan makan pula tu dahlah tersepit then pintu dewan makan tu stuck kowt and cermin dia pecah . memang lamalah aku duduk tersepit kat situ dalam 15 minit . semua orang jadi kelam sebab aku . ni semua skin punya pasal main lagi pintu aku yang jadi mangsa ! esok aku yang kena panggil dengan cikgu sekali dengan dialah tapi cikgu blame aku pula . adesh ~ nasib-2 huhu . tapikan yang aku musykil kenapa bila dengan skien aku mesti accident . yang pasti aku dah okay dah sekarang .

MuahmuahLoveyou<3

No comments:

Post a Comment