Sunday, May 27, 2012

Dapat Kawan Baru :)

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .

Okayh setelah berminggu-2 exam akhirnya merdeka :) . wee ~ awesome ! bahasa happy tak boleh bla . kenapalah mood aku sejak semalam macam haram aku pun tak tahu . tak ada mood nak makan , tak ada mood nak cakap semua tak ada mood . rasa macam jadi diri orang lain pula . yearklah aku yang sebenar bukan macam ni . aku ni bising orangnya so bila aku senyap itu menjadi benda yang paling pelik pada pandangan orang lain . by the way aku dapat kawan baru . nama dia Anis Sobri . huhu ~ . dengar nama macam perempuan kan ? actually dia lelakilah then sekolah sama dengan senior aku . umur dia tahun ni 18 tahun . SPM dia waw awesome ! dia dapat 10A weii ! aku yang excited . haha ~ dia rocklah aku suka kawan dengan dia . gila-2 macam aku juga . haha . so now aku rasa macam dia nak daftar esok masuk um . owh tidak ! hilang satu lagi member ! :'( . baru semalam kau gila-2 dengan aku then esok kau dah bla . patutlah kau cakap ayat lain macam semalam tiba-2 nak out . woii , kau masuk u apasal tak bagitahu aku . ngoklah kau ! at least bagitahulah aku weii . tungulah kau nanti satu hari aku jumpa kau aku lenyek-2 kepala kau sampai jadi lempeng pisang ! bengek betul ! kau ni tahu tak betapa terkejut tahap beruknya aku . nasib baiklah aku terdetik nak stalker wall kau beruk ! eeii , geramnya aku . pantang betul aku kalau kawan aku sendiri tak bagitahu nak pindah . by the way , jaga diri elok-2 ! kbye .

MuahmuahLoveyou <3


MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment