Saturday, May 12, 2012

Minggu Exam ! :'(

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .

Dah lama rasanya tak post . huhu so rindu kat kau my sweetie blog <3 . 3 minggu ni exam so kena perah otak ni sampai kering untuk exam . wuuaakk ! exam membosankan ! :'( kenapa perlunya exam itu ? tak payahlah exam buat aku jadi tak tentu arah kowt . tapi apa-2 pun otak aku relaks juga tadi sebab aku pergi library then jumpa pula ' comel aku ' tu . haha bajet tak ayat ? lantaklah asal aku bahagia . dah lama tak duduk sama-2 macam tadi rasa masalah semua terbang bersama angin aircond . haha ayat tak boleh blah :D . dia minta gambar aku tadi firstly tak nak bagi tapi tak fair pula aku dapat gambar dia tak dapat gambar aku . huhu :) . tapi dia comellah rasa nak cubit-2 badan dia sampai lebam . haha :D . betullah dia comel sangatlah tapi maybe sebab dah lama tak tengok dekat-2 kowt tu yang excited tahap beruk kena belacan tu . haha XD . lama kowt kami sembang lebih kurang pukul 2 sampai pukul 3 lebih , tu pun aku tak nak lepaskan dia pergi tapi nak buat macam mana kan . huhu :') . aku sayang dia tapi malulah nak cakap , dulu bolehlah tak malu sekarang dah besar malulah . cara aku nak tunjukkan sayang aku kat dia dengan pukul-2 dia , marah-2 dia , paksa dia ikut cakap aku . hehe :D . jahat kan ? ada aku kisah ' comel aku ' biarlah :P . tapi sayangkan sampai sekarang dia tak ada makwe . huhu :) . happy sebenarnya tak adalah rasa diduakan tapi takkan aku nak cakap kowt jatuhlah maruah aku weii . lama dah aku dengan dia kan sampai nak dekat 4 tahun dah . huhu :) . nanti kalau dia kahwin tak boleh ada affair dengan dia dah kowt nanti tak aku yang melambung dia yang melambung dibuat bini dia . haha XD . jahatnya mulut aku :D . anyway insyAllah until now hanya dia yang masih dalam hati aku . haha ayat bajet ! kbye :) .

MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment