Thursday, May 31, 2012

Amazing ! :)

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .

Hari ni aku pergi library . jumpa siapa lagi abang aku yang bulat macam bola tulah . bagus aku kutuk dia kat sini . huhu ^^ peduli apa aku . haha ^^ . actually aku nak pinjam folio senior aku taw sebab tulah aku datang library . FOLIO KIMIA oleh PUAN ABLIN . haa , cakap pasal dia ni nama dia nampak baik kan tapi sebenarnya garang kowt . bukan nak kutuk tapi memang garang dia suruh tanya soalan bila tak tahu then bila aku tanya dia macam nak makan aku pula . adoish ~ . tapi dia ajar chemistry hhmm bagus weii faham kowt . huhu ^^ . soey teacher bukan saya kutuk teacher . ngee :D . okay berbalik pada folio actually aku tak pernah cakap dengan tuan punya folio korang percaya tak ? hhmm , tak pernah cakap tapi tiba-2 aku nak pinjam folio dia . lagi korang tak percaya sepanjang 2010 sampai 2011 aku main surat aje dengan dia . macam couple pula kan ? hehe ^^ . tak kisahlah yang pasti aku dapat folio dia and aku boleh siapkan . okay kita cakap pasal abang aku yang bulat tu pula . 26 Jun dia pergi IB ! wee ~  pelikkan kenapa aku happy ? mana ada happy ! naik biul aku tahu . bayangkan nak tunggu dia sampai bila tak tahulah tapi aku sanggup . huhu ^^ . bajet tak ayat ? haha :D . insyAllah aku setia . huhu ^^ . macam couplelah pula kan ? heii , aku ni kalau dah sayang orang lain taw . huhu ^^ . siapa suruh dia buat muka comel tyme dia form 3 ? nasib baik aku tak jatuh tangga taw tengok dia kalau tak dah jadi mayatlah aku weii . duduk IB mesti sibuk so tak adalah masa untuk aku . huhu ^^ . tak kisahlah asalkan jangan lupa aku sudah . aku dah bagi warning kat dia kalau dia lupakan aku bom IB tu dengan dia-2 aku bom sekali taw ! garang ni . haha ^^ . mana ada , gila kau nak bom silap-2 polis yang bom aku masuk penjara . sayang kowt mahu tak sayang . aku jaga dia dari kecil tahu . bajet tak ? haha ^^ . tak adalah . anyway goodluck in your life and take care masa kat IB :) .

MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment