Thursday, December 29, 2011

Sadness New :(

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .

Okayh before aku bagitahu berita sedih ni aku nak bagitahu yang aku dah baik dah dengan khai pagi tadi . dia marahmarah aku then dia minta maaf balik . huhu biasalah lelaki kan tak boleh duga mood diorang . okay actually aku tak berminat nak cakap pasal khai banyakbanyak jus nak bagitahu ni aje . topik besar yang aku nak bagitahu ni kawan aku accident :( . Nurul Fatin Najihah Binti Mohd Nor nama diberi dan she's got 7A2B in PMR kawan aku , khai , farah afiqah dan athirah tyme kat kem . sedih dowh :'( ! aku bagitahu khai tadi pun khai sedih , mana tak sedih kami kenal dari darjah lima . even kami pisah pun tapi kami tetap bercontact . walaupun aku tak rapat dengan jiha tapi kami satu kelas and kami pernah lawan netball tyme sekolah rendah samasama . kawankawan yang lain pun sedih pasal accident tu . aku yang tadi dari macam beruk blur terus jadi macam beruk terkejut tahu . dah lah orang yang bawa kereta tu langgar traffic merah lepas hantar pergi klinik Gunung Rapat terus lari . kurang asam betullah ! woii tak cukup masam meh sini ambil kat rumah aku ! rumah aku banyak asam ! kau nak asam jenis mana semua ada ! kalau kau nak asam yang lebih besar meh sini aku bagi ! aku ada dua asam ! nak belah kiri ke kanan ! tak guna punya driver ! cuba korang bayangkan kawan aku tu teruk cederanya dia boleh hantar klinik aje . sengal punya mamat ! kalau family kau orang langgar then tinggalkan macam tu apa kau rasa ? aku bukan doakan tapi berhati perutlah sikit . apa ? kau dah tak ada perut ke ? hati pun tak ada ? haa ni memang teruk . bawabawalah jumpa doktor pakar eah . sudahlah lagi aku ingat pasal driver ni lagi buat aku merepekrepek . aku pula yang over padahal jiha yang accident . huhu :) . okaylah kepada sesiapa yang baca post aku yang ni tolonglah doakan kesembuhan kawan aku ni okay ;) .

MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment