Saturday, June 2, 2012

Goodbye Friend ! :')

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .

Hari ni aku buka FB then aku buka wall aku kawan aku post macam ni kat wall aku 'Bye..Bye..I wish you all the best in your studies..,take care and always be agood girl..~ I'm going ~ ' . mahu tak sentap jiwa aku weii . satu lagi kawan aku nak pergi study balik . UITM Puncak Alam . adoish , hari tu Anis sekarang Kak Anna pula then nanti 26 ni abang pula . semua nak tinggalkan aku . sunyinya tapi nak buat macam mana diaorang kan nak study so relakan aje . baru semalam aku dengar member-2 kat rumah aku sembang pasal U esok aku akan kehilangan kawan lagi . huhu :( sedihnya ~ . hope Kak Anna tak lupakan akulah eak . manalah tahu lupa aku kan siapalah aku ni sangat . ngee :D

MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment