Sunday, June 10, 2012

Aku Sakit Hati :'(



Image ni melambangkan perasaan aku sekarang :'( . aku sakit hati + sedih ! suka buat aku macam ni kan ? fine ! aku pun ada perasaan taw macam orang lain ! walaupun sekeras-2 hati aku ni confirm akan terasa dengan perangai yang macam ni ! aku begang dengan abang :'( ! sampai hati abang buat aku macam ni ! dari kat library tadi until now hati aku SAKIT SANGAT dan mood aku TERUK SANGAT ! kalau sekali dua abang buat kat aku tak apa tapi dah banyak kali ! kalau tak nak jumpa aku baik jangan janji ! buang masa aku aje :'( ! aku selalu try pujuk hati aku bila abang pergi macam tu aje tinggalkan aku ! tapi hari ni saat ni hati aku tak boleh tahan dah ! tahap kesabaran aku bukan macam orang lain boleh control ! dia janji nak jumpa aku tapi dia janji dengan Coin juga . kfine memang macam bodoh kan aku kat situ tunggu dia ! memang langsi ! siot betul ! then tadi okayh dia tak bawa Coin tu tapi geng-2 MCKK dia pula yang datang ! memang langsilah ! syok aje kau orang ajak dia ni pergi tengok wayang ! dia memang dah sedia maklum yang hari ni kami last jumpa tapi dia elok aje terima ! kfine aku sabar aje tadi sebab member-2 dia ada kalau tak dah melambung aku sepak ! aku memang marah tadi tapi aku sabar aje buat muka manis lagi taw ! kfine benda tu tak diduga tapi kenapa mesti tyme aku dengan dia tengah jumpa ? tak boleh ke masa lain ?  sampaikan mak ayah aku pun perasan perangai aku semacam Anis pun aku layan macam HARAM semua sebab abang ! tadi dia mesej confirmlah aku tak ada mood nak layan ! eh buat apa mesej aku kan penat pergi jalan dengan member-2 ! tak payah ingat aku ! bukan aku nak cakap apa bukan nak bajet tahu agama tapi setahu aku kalau dah janji dengan orang tu kita tak boleh terima janji orang lain dalam masa yang sama ! nampak macam aku selfish kan ? aku peduli apa ! kfine lantak abanglah aku malas nak bising kat dia dah tak larat nak gaduh ! nasib baik Anis tolong redakan sikit api kemarahan aku ni kalau tak aku rasa printer aku ni yang aku hentak sampai berkecai ! dahlah buat hal tyme aku tak ada mood ! spoiler betul ! memang siotlah ! hhmm , esok nak balik hostel confirm mood aku ni lama jugalah macam ni . 


MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment