Tuesday, June 5, 2012

Malang Tak Berbau ! :'(

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .

Sekarang ni kan tangan aku luka korang nak tahu kat mana kat nadi tahu . kena PISAU ! uhuk :'( . tak sakit actually . just aku terkejut aje boleh terkena kat nadi . haa , nak tahu macam mana aku boleh kena ? aku kena masa tyme buat roket untuk physic . nak buat sayap dia then taraa dah siap ! hehe ^^ . lepas ni kena potong aku pun nak potonglah pakai pisau . mungkin malang tak berbau aku terlajak potong then terkenalah nadi aku . mahu tak memancut-2 darah korang dengar mesti sakit kan aku yang mengalami lagilah . dahlah aku ni sensitif dengan darah aku tengok darah memancut-2 rasa nak pitam pun ada tahu . kepala aku terus pening semacam . tapi korang mesti pelik kan macam mana aku boleh update blog pula kata pening . ni aku tengah letak ais batu atas kepala ni tahu . macam-2 minyak aku sapu kat kepala , leher , belakang dah nak jadi orang minyak tahu . ooppss , orang minyak ni kena jaga-2 sikit . huhu ^^ soey-2 . okay , sekarang ni tangan aku berbalut tahu . nasib baik tangan kiri kalau tangan kanan macam mana aku nak buat homework nanti . aku bukan nak takbur tapi tyme aku kena tu tak sakit pun tapi darah memancut-2 yang buat aku terus rasa sakit . uhuk :'( . okay-2 kepala aku berdenyut-2 pula ni . kbye .

MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment