Wednesday, June 6, 2012

Kyrul Azwary a.k.a Khairul Azwari :)



Kyrul , aku rindu kau tahap beruk nak beranak tahu . ayat memang gedik . ahah :D . nak gaduh dengan kau , nak perang dengan kau dan macam-2 . first tyme kawan tyme kem ingat tak weii ? tyme tu semua orang ingat kau skandal aku . memang lawak gila . haha ^^ . then lepas tu mana ada tegur kau sepanjang program . malulah dowh orang kata skandal tiba-2 nak MENGGEDIK pula . tahun lepas aku online then tiba-2 maybe Allah nak tunjukkan aku comment Athirah punya satus then kau tiba-2 menyemak terus kau add aku kan ? tyme tu aku cuak juga mahu tak cuak weii tapi kawan baik mana boleh tahan kalau tak tegur . haa , baru kau tahu aku yang dulu dengan sekarang BERBEZA . dulu aku pendiam sekarang aku ni PEMBISING . muehehe ( abang yang ajar :) ) . tapikan ky , sejak kau masuk MARA ni kau jarang dah joking-2 dengan aku . aku tak kisah dengan makwe kau tu . TAK JEALOUS PUN =,= . aku just nak kau layan aku macam dulu . sampai aku tegur kau hari tu baru aku nampak aku berubah sikit . huhu ^^ . aku happy tengok kau macam ni :) . then , aku juga nak minta maaf sebab rabu lepas tak join kau hangout bukan tak nak jumpa tapi aku geram dengan kau lagipun aku banyak homeworklah so pergilah library . hehe :) . anyway , take care and don't forget me :') . don't worry kalau kau ada problem boleh lepak dengan aku okay ;) . sorry aku cilok gambar kau yang memang tak handsome ni . seriously weii :P .

MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment