Sunday, September 2, 2012

Begangnya Aku - , -

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .

Wahai blog , aku tersangatlah rindu pada dikau . ingin ku meminta maaf kerna sudah lama tidak berdating dengan mu . jangan curang denganku . haiikk , maaf ayat hiperbola plus gedikss tiba-2 . just intro babe :) . memandangkan semalam merdeka so aku ucapkan SELAMAT HARI MERDEKA kepada all my readers :) . aku pun baru aje balik rumah semalam sebab terlibat dengan merdeka kat padang ipoh . so tired maa :'( . mahu tertanggal semua skru-2 lutut aku kowt berkawat . dahlah pakai baju sekolah , tali kasut aku dah naik tercabut nasib tak terbang aje kasut aku kat muka Sultan nanti tak pasal-2 aku famous . LOL :P . aku sakit hati gila dengan budak Ampang . 3 hari naik bas dengan diaorang pergi padang ipoh aku rasa macam 3 tahun tahu tak ! bising gila bapak kat dalam bas kami semua lelaki perempuan senyap aje . dahlah bising lepas tu mengusik orang pula . main-2 tarik cap akulah keychain akulah karang aku tarik telinga tu sampai putus then aku masak telinga goreng bagi anjing makan baru taw . aku rasa dengan perangai diaorang yang macam SETAN tu anjing pun tak pandanglah telinga kau weii . macam syial tahu tak ! aku apa lagi memang bertempiklah dalam bas tu then boleh pula diaorang gelak . rasa macam nak angkat semua budak Ampang ni campak dalam lombong biar mampus korang . nama aje Ampang tapi perangai macam *ampang . tett tett ! haa , kan dah keluar perkataan yang tak sepatutnya keluar . nasib baik iman aku kuat lagi taw kalau tak dah bersepai gigi korang aku buat . pandai-2 lah korang cari gigi korang yang mana satu XD . sampai hostel , jiwa aku panaslah . aku pun mesej kak irin tapi HAMPEH bukan nak tenangkan jiwa lagi nak menyesakkan jiwa adalah . sabar ajelah tyme tu , memang aku terus stop mesej and campak handphone atas katil . malam semalam abang mesej baru tenang sikit jiwa . dia juga yang pandai sejukkan hati aku bila marah . thanks abg <3 . kbye :) .

MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment