Sunday, September 30, 2012

Nasib Baik :)

Assalamualaikum an selamat sejahtera to all my readers :)

Firstly , thanks to be my loyal readers . betul ka BI aku ni ? entahlah tengah mencuba nak kuasai grammer ni . huhu ^^ . btw , aku baru aje habis buat homework ni . alhamdulillah , siap juga Chemist , Addmath dengan Bio tu tapi taklah semua , yang tak tahu tu aku tinggallah TAPI aku usaha dulu taw nak buat tu . jangan tuduhtuduh Allah marah *tunding jari* . aku nak share sikit pasal semalam kat hostel . NYARISNYARIS KANTOI ! macam ni , minggu ni patutnya kami tak boleh balik kena ganti sekolah tapi tibatiba ada budak nak tumpang hostel so terpaksalah kami kosongkan dorm . okay then sementara nak tunggu ayah aku tu aku buatlah homework yang tak siap lagi and charge handphone . tibatiba Puan Rohaida merangkap PK HEM sekolah masuk dorm . dahlah tak bagi salam tibatiba muncul macam tu aje . mahu tak terkejut beruk aku weii , aku dah buat langkah silat kowt kat plug tu tak nak bagi Puan Rohaida nampak . lantaklah tyme tu dia fikir aku gila ka apa asalkan handphone aku selamat . takkan nak masuk lagi kowt bilik pengetua kali yang ke - 3 . aku menarinari kowt kat situ dah macam orang sewel , Puan Rohaida tengok aku pelik aje tapi nasib baiklah dia tak tanya aku kalau tak KANTOI ! dahlah pakai kain sekolah menarinari pula nampak benar macam budak terencat akal , aku ni dahlah memang tak suka pakai kainkain ni memang buruk sangatlah aku kangkang tu *muka cipanzi* . hahaha ^^ . nasib baik tyme tu dalam dorm tak ramai orang kalau tak mahu tak malunya aku adikadik dengan membermember nampak aku menari beruk kat situ . lepas Puan Rohaida keluar aku terus cabut charger tu simpan terus dalam beg . aku taklah kisah sangat kalau kena rampas handphonenya sebab aku beli RM50 tapi nak masuk bilik pengetua , nak panggil mak ayah aku datang , nak mendengar Mama merangkap Cikgu Suhaila tu membebel tyme rokol tu yang aku tak sanggup . tyme tu barulah rasa selamat kalau tak tak examlah aku nanti . haa , alangalang kan tolong yeark doakan aku nak exam final dah ni :) , takut sangat :'( . kbye salam .

MuahmuahLoveYou <3

No comments:

Post a Comment