Sunday, September 30, 2012

Comel Tak ? :)



Assalamualaikum dan selamat sejahtera :)

Hari ni aku kena balik hostel . yeay ! *lompat* aku memang suka balik hostel sebab kat hostel aku bolehlah nak study ka homework ka kurang sikit gangguan :) . okay , hari ni aku nak post pasal Momon a.k.a Doraemon . aku minat tak animated Doraemon ni sebab dia comel and tembam . adalah juga macam abang kan ? hahaha xD . comel kan ? ni sebenarnya keychain Aliah aku cilok then aku tangkap picnya dahlah tyme prep malam saja aje kan aku cari nahas . aku dengan Aliah tu kan banyak persamaanlah . kami samasama minat biru , samasama minat Doraemon , samasama rendah and kecil tapi dia kecik sikit and rendah sikit dari aku , samasama kuat melantak . hahaha xD tak sangka ada kembar kan walaupun tak sama mukanya . dia tu budak hot aku budak biasa aje *sengih* . tapi she's kind , friendly , sporting , funny and etc . best dowh kawan dengan dia . kami selalu gaduh pasal Doraemon taw sampai pernah jadi kes gigit menggigit . aku kalau bab gigitgigit ni akulah juaranya :) . best dowh gigit ni . tulah sebab aku tak boleh kalau ada orang sandar kat aku mulalah aku usya aje tangan dia . tapi yang selalu jadi mangsa aku adalah Mummy a.k.a Dayah . hee :D mesti tertanyatanya kan kenapa panggil Dayah mummy . entahlah tibatiba hari tu terpanggil Mummy so terbawabawa pula . dengan Mummy aje aku bahasakan diri aku Una . yuks , geli kan U.N.A ? aku mainmain aje bukan betulbetul . tapikan Momon ni comellah dahlah tembam sama macam abang aku taw tak . tu lagi sat manusia aku mesti geram kalau duduk dengan dia taw . tengok tangan dia tu MasyAllah aku nampak macam aiskrim ada macam ayam goreng ada tapi aku sabar aje :) . lawak kan ? hahaha xD . anyway , insyAllah akan aku jaga Momon ni semampu boleh :) . kbye salam .

MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment