Monday, September 17, 2012

Happynya Saya :)

Assalamualaikum dan selamat sejahtera :)

Sabtu hari tu kan aku jumpa abang aku kat library taw . ooppss , lupa nak habaq yeark , aku dengan abang dah baik dah . hee :) . macam bodoh kan ? baik gaduh baik gaduh . tu ajelah modalnya . tak sangka kan boleh jumpa . aku rindu gila kat dia dah nak empat bulan kowt tak jumpa rasa macam nak gila pun ada *ayat hiperbola* . tyme jumpa dia tu aku saja tengok muka dia lamalama ehhehh merah kowt muka dia . abang ni muka dia cepat merah kalau aku tengok dia lamalama . aku saja aje usya muka abang nak tengok muka abang jadi mearh . menjadi kowt :) . then , aku suruh dia ajar chemist , alhamdulillah siap sudah kerja chemistnya :D . after tu dia jak aku teman dia minum , aku pun temanlah tapi aku tak minum pun . aku tak suka minum air manismanis ni , bukan nak diet atau apa tapi memang tekak aku tak boleh masuk dengan air manismanis ni . then , tengok kantin pula full gila sampai tak ada tempat nak duduk so kami decide minum aje air gas . dia pilih air pepsi and dia tanya aku confirmlah aku tak nak xD . then , kitaorang dudukduduk kat bangku taman tu sambil sembangsembang . wee , bestnya dapat lepas rindu . tapi kan , yang aku begangnya sampai sekarang dia selalu lupa birthday aku taw . mahu tak sedihnya :'( . dahlah tahun lepas dia wish birthday aku 25 . 11 tahun ni dia katanya birthday aku 25 . 12 . adeii , abang ,abang . birthday adik 5 . 12 lah . agaknya kena tampal note kat kepala dia memanjang kowt baru ingat birthday aku . aku tak pernah lupa birthday dia walaupun aku selalu wish lambat at least aku wish and aku tak lupa . tak apalah , takkan nak gaduh dengan abang pasal hal kecil kan ? huu :) . anyway , exam final aku nak dekat dah . lagi 4 minggu woo . takut gila weii . pray for me yaa <3 . kbye :) .

MuahmuahLoveyou <

No comments:

Post a Comment