Sunday, September 2, 2012

Rindunya Momon :')




Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua :D

Hari ni aku nak balik hostel . sedih pun ada happy pun ada . sedih sebab nanti kena dengar warden bising kalau ada budak buat hal happy pula sebab aku boleh start belajar macam biasa :) . entahlah tahun ni semangat nak belajar tu berkobarkobar pula .maybe sebab PMR aku teruk kowt so nak tebus balik tyme SPM . chayokchayok aien :) . main point aku post hari ni nak luahkan yang ADIK RINDU ABANG <3 ! *menjerit terkinjakinja . hari ni dah nak masuk tiga bulan setengah aku tak jumpa my abang bulat :'( . so rindu maa kat abang . kita just call and mesej aje kan walaupun tak selalu tapi yang sebenarnya aku nak jumpa bukan nak mesej . rindu nak tengok muka malu dia bila aku usya lamalama sikit , rindu nak perasan comel kat dia , rindu nak sembangsembang dengan dia , nak pukul dia pakai buku bila dia tak dengar cakap aku and semualah *jerit sambil angkat tangan tinggitinggi . abang ajak aku hang out tyme cuti panjang nanti tapi aku tak confirmlah boleh ke tak sebab cuti panjang ni macam busy . pak lang aku nak kawin hee bakal dapat anak buahlah aku *muka bangga . then ada kem easy addmath nanti aku confirmlah nak pergi . nak SPM doe tahun depan . lagipun aku takut jadi macam tahun lepas first tyme hang out dengan abang fulamak kantoi dengan mak cik dia pula *tepuk dahi . mahu tak cukup tanah aku lari nak selamatkan diri dari jumpa mak dia . nasiblah aku sayang dia kan aku rasa kalau orang lain dah break kowt tapi lupakanlah pasal tu bukan salah abang pun . tapi nak hang out dengan abang juga *hentakhentak kaki , tapi busy *muncung mulut . macam mana ni ? arrhh , tu nanti fikir yang pasti aku tersangatlah rindu kat my abang yang bulat :) . sayang abang <3 . kbye ;)

MuahmuahLoveYou <3

No comments:

Post a Comment