Wednesday, June 8, 2011

The Beas Day Today =)

Assalamualaikum semua ! hehe . hare neyh aku appy sangad taw . haha . tade kan cam bese aku salu pegi kad tempad bese aku pegi . eh , tetibe plak dea nn beasfrewn dea datang . haha . tahu tak aku appy sangad . hehe . senyum jea dari tade . hehe . berbunge2 haty aku taw . aku saje buad keje dekad dengan dea , senang sked nak usha . hehe . 



Pastuhh kan , nga aku khusyuk2 buad keje tetibe telinge aku rase panass jeap . bukan panass apewr . aku neyh bole rase kalau adewr orang usha aku telinge aku jade panass . pastuhh , mate aku mencari2 arh sapewr yg usha aku . tetibe aku terpandang dea . eh , rupe2nyewr dea yg usha aku . bile dea pasan aku pandang dea dan2 dea buad keje balek . aku nak tergelak tengok pangai dea tade . 



Pastuhh masuklah waktuhh solad zohor , aku engad nak pegi solad tapeyh tengok dea cam nak pegi solad dengan membe dea aku biarkan depe solad dulu . sambel tunggu depe aku buad keje aku yg ter'postpone' tade . hehe . tak sangke aku rupe2nyewr dea neyh tinggi jgak egonya yeark . haha . baju pun same dengan aku harey neyh . semakin comel walaupun dah botak . hehe . 



Pas dea dengan membe dea habeas solad aku plak pegi solad . pastuhh aku pun sambung buad keje balek . sempad lage tuhh nga buad keje kami curi2 usha . hehe . aku pun curi2 jgak . aku pasan dea usha aku tapi nak cover arh tuhh . tapeyh , aku tak kesah asalkan dea bhgea dah cukup buad aku . hehe . pastuhh dea kene balek cus nak ujan dan dea tuhh jalan kaki . 



* Sedeyhnyewr dapad tenguk dea kejab jeap . tak pewr , tak pewr , ktew tunggu esok . moge2 dea datang . amin ! hehe . *

No comments:

Post a Comment