Tuesday, June 7, 2011

Berdosakah Aku Berbuad Begini Terhadap Dea ?

 Assalamualaikum semua . malam neyh aku update blog neyh sambel nangeas . aku , err . aku , err , aku dah buad kesilapan besar !aku telah buad keputusan untuk putuskan persahabatan aku dengan ??? ??????? . aku tahu aku tak patud buad semua tuhh tapeyh , aku tak sanggup dah ! aku salu kene tipu ! aku terlalu percaye dengan kate2 manes orang ! sampai aku tertipu dengan semua tuhh ! 



Aku tahu apewr yang aku cakap neyh memang akan menyakedkan haty dea tapeyh , aku terpakse . aku sayang kad dea . tapeyh , dalam mase yang same aku tak sanggup dea terluke dan aku pun tak sanggup terluke lage . cukuplah segale2 yang aku dah alami selame neyh . yeeee ! aku mengaku aku memang sayangkan dea ! aku tak sanggup lepaskan dea tapeyh , neyh saje jalan penyelesaianye . 



* Kepade orang yang desakedty , aien minta maaf . aien tak sanggup nak buad awak saked haty lage dengan aien . maafkan aien sebab salu buad masalah sepanjang persahabatan kite *







No comments:

Post a Comment