Sunday, June 26, 2011

Saad Yang Sangad Endah Pada Pukul 1.49 Page Tade Hingga 4.01 Page =)

Assalamualaikum semua ! haey ! rinduu nak update tapeyh busy . hareyh neyh aku dapad peluang nak update . haha . Ya Allah ! tak tahu larh betapa seronoknyewr dan leganya haty aku lpas dapad tahu hal yang sbnrnya . aku menangeas kowd . dea dah explain kad aku semuanyewr . alhamdulullah dea rase apewr yg aku rase . 



Dare kol 1.49 sampai kol 4.01 pagi dea explain semuanyewr . aku bersyukur sangad . ALHAMDULILLAH YA ALLAH ! sangad hapi . hanye tuhan yang tahu . aku menangeas sampai tak bule tido . naseb baek bangun awal . jangan pikir laen plak . bkan pasal cinta taw .



Aku tak tahu nak ckp ape da yg pasti aku memeng sangad bahagia . aku takkan lupakan saad semalam . aku harap dea tetap dengan pendirian dea . jangan sakedkan haty aku lage . aku tak sanggup nak ngeas lage dah . cukup larh aku dah ngeas slame neyh . aku tak sanggu dah . 

No comments:

Post a Comment