Sunday, June 5, 2011

Malam Keseorangan Nga Online Sambil Text Dengan Kakak Fazirin =)

Assalamualaikum semua ! haey ! malam neyh aku online sorang2 jeap . kak irin dah offline cus ujan . tadi kan , sian dea taw . dea txt aku tapeyh aku buad tak layan jeap . hmmm . jaat , jaat . mood aku tak baeklah harey neyh . aseak nak mraa orang jeap kejenya . tak paham , tak paham . aku neyh meman macam neyh kalau tak dewr mood mulut tuhh dah macam muncung cencurut panjangnya . heheh . 



Dea msclkol aku dari petang tade tapeyh aku nuad tak tahu jeap . aku tak nak lepaskan kemraahan aku dekad dea . cukuplah dah banyak kaley aku sakedkan haty dea . dah lah dea salu ade prob dengan ??? ?????? . aku plak tambahkan msalah dekad dea . kejamnyewr lah kaw wahai aien husan hooii ! tak bersyukur langsung adewr kawan yang penyaboo macam dea . isshh , isshh . 



Magrib tade pas aku abesh mandey tetibe ensead aku berbunyi . 1 MISSED CALL FROM KAK FAZIRIN . ohh tidak ! aku tak tahu nak buad apewr . aku campak ensea aku ats katel and then aku terus sekad rambud and solad . pas solad magrib tuhh , aku tengad dekad dea tapeyh aku berusaha lupe pasal dea and aku terus bkak buku rujukan kh , stdy seked2 . 



Pas esyak , tibe2 ensea aku berbunyi lage . 1 MISSED CALL FROM KAK FAZIRIN . aku terus berhenti tengok buku tuhh . dalam 2-3 mined tetibe masuik mesej . 1 NEW MESSEGE FROM KAK FAZIRIN . aku tak tengok langsung ensed tuhh . aku biow jeap . tibe2 tergerak haty aku nak online . mesty kak fazirin nga online . aku saje nak uji dea . 



Elok2 aku bkak fb tetibe masuk chat dari dea . aku buad tak layan jeap . kesian dea weyh ! kejam btul aku kan ? isshh , isshh . banyak kaley dea antar chat tapeyh aku buad tak layan jeap . kenape aku salu buad dea macam tuhh ? kejam , kejam . akhrnye , dea trus offline and before dea offline dea bage salam dekad aku dulu . 



Lastly , aku tak sampai haty lalu aku txt dea and says sorry to her . nasea baek dea maafkan kalau tak , tak tahulah aku . dea yang salu happykan aku bile aku nga sedeyh . dea yang salu dengar masalah aku . dea yang temankan aku waktuhh aku demam 3 minggu berturud2 tahun lepas . tapey , neyh balasan aku dekad dea . aku memang orang yang tak menhargai kawan . 



* Kepada pembaca2 sekalian , hargailah kawan anda sebelum mereka tidak tahan dengan sikap kita *




No comments:

Post a Comment