Saturday, June 4, 2011

Gaduh Dengan Kakak Fazirin =(

Assalamualaikum semua . haey , haey . rinduu blog . hehe . actlly aku tak tahu nak cakap macam mana . aku sedeyh sangad . =( . gadoo dengan orang yang aku sayang , Kak Fazirin . actlly , lebeyh kurang bape harey yang lepas larh aku text dea . pastuhh dea tak wply . aku tak kesahlah sangad . tiba2 aku dapad news pasal kak fazirin cakap pasal buruk pasal aku . hooy , panas hati aku weyh . aku terus nangeas sampai teresak2 . 



Malam tuhh , dea text aku . aku buad tak tahu je sebab aku rase nak ngeas dah . dea tanye aku nape tak wply mcxj dea . due tige kaley dea txt aku , mclkol aku buad tak tahu je . dea tanye aku banyak kaley . aku hanye membatukan diri je . =( . aku dah tak tahan sangad pastuhh aku terus mcxj dea and mraa2 dea . aku mraa2 sambil nangeas kuwd dan terus off foun . 



Pagi esok aku bangun aku bkak fon YA ALLAH ! BANYAKNYE MSLKOL DAN MCXJ ! aku bace satu persatu . rase nak ngeas . aku kesian plak dengan dea . rase nak terus mcxj je tapeyh mengenangkan ape yang dea buad tuhh nead aku terus terbantut . aku terus pergi mandi dan solad subuh . aku biar je mcxj dea tuhh . punyelah tinggi ego aku kan sampai sanggup buad dea macam tuhh . 



Malam tuhh aku on9 dea tgur aku buad tak tahu je . lame jgak kteorang gadoo sampay teruk dea aku buad . aku tak layan dea langsung sampaylah kelmarin barulah kteorang berbaek . kesian dea aku buad macam tuhh . jaat kan aku neyh ? tak layak berkawan dengan dea ataupun sesiapa . aku buad dea sampai tak tidoo malam pikir pasal aku . dahlah dea nga gadoo dengan ??? ?????? . 



* akak , adek minta maaf keyh ? adek minta maaf sangad sangad *



Semalam kteorang chat dekad fb haapy sangad . dea pun haapy aku tenguk . aku tak sangke aku salah anggap tentang diri dea dekad aku . walaupun aku dah mraa2 dea , kurang ajar dengan dea , tapeyh dea still baek dengan aku . aku sepatudnyewr bersyukur adewr kawan yang baek macam dea , neyh tak , suke haty aku je mraa2 dea tak tentu fasal . 



* Aien Husna , laen kaley check dulu , jangan maen mraa2 orang tak tentu fasal . laen kaley jangan buad . kalu tak alamadnyewr kaw memang takkan adewr kawan sampay bila2 *

















No comments:

Post a Comment