Wednesday, June 8, 2011

Kad Belakang Dea Jeap . Hehe =)

Assalamualaikum semua ! haey ! weyh , areyh neyh appy sangad cus dea datang weyh ! haha . comelnyewr larh dea weyh ! pkai baju ijau lage tuhh , faverate colour dea tuhh . haha . dok pun dekad sangad weyh , dapad tengok lame2 sked . haha . sayangnyewr hanye mampu pandang dari jauh jeap . aku tak bole kacaw dea . dea nak stdy . hehe . 



Skunk kan membe dea tuhh nga explain kad dea pasal apewr ntah . hehe . punyelarh khusyuk dea dengor . haha . tade kan dea usha aku . aku pasan sebab telinge aku panass smacam jeap . bile aku pandang dea dan2 pandang tempad laen . nak cover larh tuhh . ishh , ishh , ishh . tak pham aku dengan dea . dea khusyuk buad keje sampai tak pasan aku usha dea . haha . 



Haa , neyh lage satu aku nak cter . tak tahu larh mimpi ape membe aku smlm nak datang sini . tetibe aku nampak dea . mak ! tak pham arh kan ! tak pnaa2 menjejakkan kaki ke sini tetibe adewr plak . nyares putus urat nadi aku korg tahu tak . huh , pelik larh dea neyh . dah larh tak nak tgur aku . pastuhh kad skola kate aku yg tarek muke dengan dea . tak pham , tak pham . herrmm . 



Haa , sambung balek pasal dea neyh . hehe . aku malulah plak nak cter tapeyh nak cter jgak . hehe . heyh , kalaulah aku boleh pegi kad dea + sembang kan bagus . tapeyh , aku tak nak kacaw dea . dea nga buad keje . tak pewr larh , aku tengok pun jadelarh kan . hehe . dapad larh jgk mengubad rinduu tuhh kad dea . hehe . 3 bulan lbyh tak jmpewr jade camneyh larh . hehe . 


* kepada dea , walau apewr pun terjade aku tetap dengan pendirian aku tuhh( kaw tahu apewr dea ) . moge2 kaw pun same larh jgk keyh *




No comments:

Post a Comment