Tuesday, December 27, 2011

Bestnya :)

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .

Okayh hari ni aku balik kampung dengan umi aku taw . nak tahu tak kami naik apa balik kampung ? naik bas ! haha . best taw naik bas ! mesti korang rasa aku ni macam jakun kan ? actually aku tak pernah naik bas balik kampung . mesti tertanyatanya kenapa kami tak naik kereta dan mana adikadik dan ayah aku kan ? okayh meh sini aku nak cerita . ayah dengan umi aku sebenarnya demam tapi mengenangkan adikadik aku dua orang yang kat kampung tu dah bisingbising nak balik so umi terpaksa gagahkan diri juga . ayah aku tu demam teruk sampai susah nak bangun kalau dah susah nak bangun memandu lagilah susah kan ? dalam bas tadi tibatiba teringat kat abang , macam nilah rasanya dia naik bas nak balik hostel . then bila sampai kat sungkai bapa saudara aku pun sampai nak ambil kami naik kereta . haish , aku lemah betul kalau naik kereta ni bukan apa nanti aku jadi macam lalat kena spray ubat tahu . PENING DOWH ! tapi aku kalau naik kereta memang tak cakap banyaklah tutup mata , tutup mulut dan diam . bukan maksud aku tidur tapi tahan pening . then malam dalam pukul sembilan lebih ayah dengan adik bongsu aku , Iwan sampai kampung . kami makanmakan then siapsiap nak balik tibatiba handphone aku bunyi tanda mesej masuk . aku tengok kak ana mesej aku layan ajelah . mesti korang pelik kan aku layan dia ? haha aku dah baiklah dengan dia malaslah nak gaduhgaduh ni tapi kalau ikutkan perasaan , hati dan ego aku jangan haraplah aku nak berbaik . akukan ego tinggi melambung jangan haraplah nak minta maaf kat orang . huhu then dia bagi semangat kat aku untuk teruskan hidup . good friend right ? haha . then sampai aje rumah aku terus mesej cik abang sebab dah lama rasanya tak mesej dia tu yang mesej . rindu nak fightingfighting dengan dia haha :D . ada ke dia kata aku macam budakbudak . nak kena ni ! yaaaaa dosshhh ! bommm kebaboomm ! haha mainmain lagi dengan AienHusna kan dah kena :D .

MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment