Saturday, December 10, 2011

Putus Fius Aku ! :'(

Assalamualaikum . hhmm today mood aku sangatsangat lha buruk tahap petala ke sepuluh ! aarrgghh ! aku geram kalau orang luah ayat paling buat telinga aku berbulu dan buat urat mata aku rasa nak putus and then jatuh tergolekgolek depan aku . hesh neyh lha salah satuu sebab aku benci nak ada kawan laki taw . kalau lha aku boleh seligi , backhand dan smackdown dea dah lamee aku buat taw biar koma tiga bulan . hesh dalam banyakbanyak budak pompuan kat sekolah aku juga yang kau nampak . bukan maksud aku taa hargai perasaan kau tuhh tapii aku kan penaa cakap kat kau dah dulu awalawal lagii aku dah gtaw . skunk disebabkan ayat yang kuar dari mulut kau tuhh dah serabutkan pale otak aku yang dah sememangnyaa serabut dah macam reban ayam tunggu nak roboh jeap kau tahuu . suka hati , limpa dan paruparu kau jeap kataa aku pun suka kau jugaa . weii seriously aku taadaa niat nak makii hamun kau kat sini tapi aku geram sangat cus aku memang sensitif babbab neyh . kalau aku taa penaa cakap nn kau pasal neyh aku boleh faham lagii tapii masalahnyaa aku dah gtaw dah lha weii . aku bukan cakap Bahasa Melayu standard ala A . Samad Said lha weii . bahasa mudah jeap aku cakap kat kau tahu .

Okay aku nak mintaa maaf cus taa tentu pasal maraamaraa kau tapii salah kau jugaa kan

Harap kau maafkan aku walaupun kau taa dengar dan taa tahu

Muahmuah <3

No comments:

Post a Comment