Sunday, December 4, 2011

The Day Without Light :(

Assalamualaikum . harii neyh akuu puwn taataw knapee darii aku bangun pagii sampai skunk mood akuu taadaa 0 - 0 tahu ? taadee feeling lha taataw kenapaa . banguunn2 pagii akuu rasee not feeling well but aku gagahkan diri + hatii untuk mengharungi harii neyh ( pesal ayat macam nak matii jeap pompuan ) okay sambung balikk maybe sebab badan taa sedap aku bangun pun dah matahari terpacak atas langit . then pas mandii aku kuar cus mak akuu suruh makan aku pandang nasii goreng mak aku macam taadee matee jeap . TAADAA SELERA ! pelik kan ? saluunyaa aku neyh makan macam gajah bunting tahu mengalahkan orang nga mengandung ooiitt stopstop aku blum kawinn okayh jangan pikir lainn okayh sambung balik then aku pun makan tapii sikit jeap then mak aku ajak akuu kebun kat belakang umah aku pun ekut jeap lha sampaii kul 2 petang then kamii masuk rumah . aku terus masukk bilik nn badan yang dah meleket2 aku baring atas katil pening der palee aku duk bawah terik matahari tuhh . nak dekat kol 3 baruu aku pegii mandii then aku pun buat taik matee balik sampai kol 5 lebihh aku terjagee cus ' loceng ' kat umah aku dah bunyi ( sapee lagii adik2 aku lha mulut bising dah macam trompet ) then akuu bangun pegii dapur sumaa family aku makan laksa ( makanan paling aku benci ) then mak akuu goreng kentang akuu makan macam taa makan pun tak luak langsung . actually aku rasee lha akuu lemah neyh sebab rinduu kowt 2 - 3 harii neyh asikk teringat jeap ( woi pompuan sejak bilaa kau pandai jiwangjiwang + rinduurinduu neyh huh ) . hhmm ntah lha dea pun taa layan aku taakan terhegeh2 pulaa ignore him lha pompuan .



Darii hatii aku nga 0 - 0 neyh aku jusz nak cakap yang aku memang nga kesunyian sangatsangat :(

Maybe aku kena dengar sore dea kowt baruu okayh sikit

Hope dea happy muahmuah <3

No comments:

Post a Comment