Thursday, December 22, 2011

Nervous !

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .

Esok adalah hari penentu masa depan aku samada aku duk terperuk dalam chulan sampai Form 5 atau aku akan keluar bukan keluar sebab kena buang tapi keluar sebab dapat tawaran masuk ke Sekolah Berasrama Penuh . aku takutlah weii serius ni aku takut sampai terbawakbawak masuk minpi dowh ! huh teruk betullah aku ni kan meroloh petangpetang tapi tak senjaga taw bukan aku sesaja tarik bantal tapi aku tertidur hehe :) . memanglah patut tawakal tapi perasaan takut tu mana boleh hilanglah . aku post ni pun sebab nervous sangat kalau tak nak aku online dan update ni . yang ayah aku tu tak habishabis nak takutkan akulah lastly aku masuk bilik teus dia senyap fahamlah tu aku tak suka tapi nampak macam kurang ajar tak ? hhmm i don't think so . okay memandangkan result nak keluar so banyaklah nanti mulutmulut akan bertanya dan tu lagi membuatkan aku semakin takut walaupun dah ambil result . abang dan kakak lagilah nak tahu adosh serabut kepala aku weii ! yearklah malu kowt kakak aku dapat 8A's and abang aku 9A's aku tak dapat macam diorang . ayah aku pernah cakap taw he says like that ' along , kalau kamu tak dapat 9A's kan memang malulah sebab abang kakak kamu semua straight A's tapi ayah memang tak boleh melawan takdir kalau kamu tak dapat tapi kamu boleh usaha dari sekarang ' . tyme ayah aku cakap tu kan aku rasa malu pun ada betullah apa yang ayah aku cakap tu kan tak ada yang tak betulnya .

To all my readers pray for me and my friens okay :)

MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment