Saturday, December 17, 2011

Teruk Sangat Ke Aku ? :(

Assalamualaikum hhmm dah lama rasanya aku taa perang nn abang aku tibatiba malam neyh meletup pulaa . hanya sebab kak ana kamii boleh gadoo melalutlalut ntah ke mana . abang mraa sangatt cus aku saluu rahsia banyak hal darii abang . aku bukan taanak ctear tapii banyak hal yang memang dea taa boleh taw okayokay pasal kak ana tuhh memang salah aku tapii napee abang mraa sangat kata aku taa percayakan dea lha tuhh lha ini lha . dari tadii asik blame aku mana aku taa mraa seolaholah salah aku besar sangat kat depan mata dea . taw taa aku sedihh sangat bilaa dea kata memang dea taa percayakan aku . seriously aku cakap dah lama sangat aku taa nangis rasanyaa last dalam bulan enam tapii harini empangan air mata aku hampir pecah disebabkan katakata dea . selama hari ni aku hanya kongsi masalah aku dengan kawan baik aku jeap . kak irin kawan baik aku jugaa tapi taa suma hal dea taw . pasal Z tuhh dea taa taw langsung khai lagii aku taa penaa ctear apaapa kat dea . satu hal paling aku taa sukaa aku taa sukaa ctear or tunjukkan kesedihan aku kat orang yang aku sayang tapii dea taa faham langsung perasaan aku . taun ni banyak kalii hati aku sakit tapi aku taa tunjukkan pun kat orangorang yang aku sayang kawankawan aku apatah lagii abang . aku taw aku salah cus belakangkan dea tapii aku memang taa sukaa kalau keskes simple tuhh boleh lha gtaw tapii keskes berat memang aku payah . satuu aku akan makin benci nn orang tuhh lagii satuu hati aku akan sakit . taun neyh banyak mengajar aku erti sedih , ego , baran , dan macamacam . aku mengaku aku banyak sedih taun ni , aku mengaku aku kuat ego taun ni , aku mengaku aku cepatt maraa taun ni , aku mengaku aku taa sukaa mintaa maaf lagiilagii kat lakii taun ni . abang aku taa faham dan dea taakan faham dan dea taanak faham . aku jatuhkan ego aku mintaa maaf kat dea tapii apa respon dea ? seolaholah aku neyh pesalah terbesar sangat sampai cakap aku taa ikhlas . salah aku jugaa kongkong hidup dea dulu nak kapel taa boleh , nak kawan kena gtaw sumaa kena inform mestii lha dea mraa kan . bilaa kenangkenangkan apa yang jadii sama macam situation Z aku bukan maksud nak kongkong aku nak buat yang terbaik tapii lain jadiinya then paling aku terkilan abang blame aku sama macam Z then langsung taa mintaa maaf lastly aku jugaa beralah . aku dah penat lha menunggu orang mintaa maaf macam pungguk rindukan bulan tapii satu aku janji aku taakan lagii pecahkan empangan air mata aku yag berharga neyh tuk orang lakii sakit beb sakit ! orang yang paling aku percaya taa percayakan aku tapii nak wat macam mana kan . satu jeap yang aku taw aku sayangkan abang macam abang aku sendiri sayang aku kat dea taadaa bersebab dan beralasan langsung . jadii aku harap sangat dea faham sebab apa aku taa janji tuk no secrets between us anymore kalau aku kata ya maknanya aku tipu dea it's better aku jujur darii mengundang banyak masalah .

Darii hatii yang nga sedihh adik taa pernah bermaksud nak lukakan hatii or membelakangkan or taa percayakan abang

Adik mintaa maaf kalau selama neyh adik banyak menyusahkan hidup dan membebankan abang

Tengss cus cubaa jadii abang yang terbaikk dalam hidup adik tapii adik yang taa hargainya

MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment