Friday, December 23, 2011

Kecewa Lagi :(

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .

Hari ni hari ambil result PMR then aku hanya mampu dapat 2A7B . kawankawan aku semua dapat result flying colours especially kawan baik aku sakinah dapat 8A1B , kak irin dapat 7A1B dan khairul geng aku paling gila 8A1B semua pandaipandai tibatiba sesat aku dapat 2A7B . tapi aku tetap bersyukur sebab aku dapat A dan B aje ada orang yang lebih teruk resultnya dari aku tapi kalau boleh aku nak jadi antara yang terbaik tak nak jadi antara yang terteruk . tapi walau apapapun aku rasa hati aku lapang sikit sebab aku rasa aku kuat aku tak menangis dah rasanya tahun ni banyak air mata yang aku tahan maybe hati dah lali dengan kekecewaan . tahun ni kan banyak kes sedih yang jadi dalam hidup aku tapi tu bukan punca aku gagal tapi hikmah sebab aku dah jadi kuat dan tak menangis dah . aku akan jadikan PMR ni sebagai pengajaran dan iktibar hidup supaya pada masa akan datang aku takkan leka lagi . exam besar yang paling hampir pun nanti SPM dan aku akn cuba buat yang terbaik tak nak kecewa dan kecewakan orangorang tersayang . SPM adalah penentu masa depan aku dan aku akan buktikan kat semua orang tersayang especially umi dan ayah . aku akan buktikan kat abang kakak aku yang aku pun boleh berjaya macam diorang . aku pun dapat kesedaran after trial PMR mana sempat nak struggle kan salah sendiri bak kata pepatah ' tepuk dada tanya hati ' tu aku punya pepatah eah jangan cilok huhu . kepada yang bagi semangat kat aku macam khairul , piqah , kak irin , kak dila , abang , kak ecah , kak fiqa , dayah dan kepada sesiapa yang aku tak sebut aku minta maaf sebab tak ingat tapi aku hargai sebab korang bagi semangat kat aku .

MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment