Wednesday, December 14, 2011

Is This My Fault ? :(

Assalamualaikum hhmm hariini kan baruu jeap tadii dalam kol sebelas lha adaa sorang senior aku neyh suruh aku kol dea then aku pun kol jeap lha . ruparupanya dea nak tanyaa pasal Z ! memang tadii aku agak shock cus aku memang nak lupakan pasal dea tapii tetiba pula akak tuhh bukak ctear then dea suruh aku ctear hal sebenar pulaa tuhh aku yang memang dah macam beruk blur terus jadii macam beruk terkejut tahu . adosh taakan nak bukak kes kamii kowt even aku sakitt hatii nn dea puwn taa sampai hatii lha nak ctear . lagiipun aku sedih bilaa kenangkan lagiilagii nak ctear haru aku dibuatnyaa . tapii akak tuhh dah paksaa sangat so aku terpaksa lha ctear lagiipun dea bukan orang luar membe Z jugaa dea adaa hak jugaa nak taw . lain lha kalau abang aku tuhh memang orang luar dalam kes neyh lha tapii bagii aku dea bukan orang luar jus aku taanak besarkan hal neyh . kalau nak ikutkan hatii memang nak ctear kat abang aku cus aku memang suka share nn dea aku puwn taa sukaa selindung darii dea . aku takut jugak kalau abang aku taw pasal bendaa neyh dea tasee ke apaa ke cus aku taaa gtaw dea pasal Z darii dulu . hopeless dea faham lha syian tengok dea pujukpujuk aku . one day insyAllah abang akan taw keyh ;) . okayh sambung pasal Z aku nn senior aku shareshare lha masalah kamii pasal Z betul lha apaa yang aku cakap Z memang lupakan kawan sampaikan akak tuhh puwn dea taa contact memang sengal lha Z ! eeeee , geramnyaa aku taw ! kalau aku boleh bunuh kau kan bagus biar matii kau padan mukaa haha XD . SENGAL !

Hope kau jangan lha sakitkan hatii orang sekeliling lagii biar lha aku yang first n last mangsanya Z

Aku nak sangat maafkan tapii ntah lha Z kalau aku dah benci orang sampai bilabila aku benci

Woohoopss don't worry sengal aku taa FUCK kau lagii lha :)

Muahmuah <3

No comments:

Post a Comment