Sunday, December 18, 2011

Sedihh :(

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .

Okay hari ini samalah macam semalam mood aku dingin semacam saja . hari ini aku asyik sibukkan diri aku dengan macamacam kerja supaya aku boleh lupakan incident semalam tapi aku asyik teringat saja . tangan aku ni gatal sangat capai handphone then baca mesej yang sama tak hentihenti . rasa nak nangis pun ada nak menjerit pun ada tapi tak ada gunanya kan sebab benda dah jadi so kena redha melainkan kalau both of us surrender nak minta maaf tapi aku rasa itu semua takkan terjadi . ego dia mestilah tinggi cus dia itu lelaki tapi aku mengaku aku lagi ego , ego aku tersangatlah tinggi . inilah masalah aku kalau korang nak tahu aku punya ego mengalahkan lelaki . entah sampai bilalah kami nak macam ni masingmasing ego maybe perlukan masa kowt . aku rasa janggal sebab kami dah lama tak perang tibatiba boleh meletup semalam aku pun shocked juga . tapi siapa yang tak panas kalau asyik diblame tak berhenti . yeark aku tahu dia ambil berat pasal aku , caring pasal aku tapi maybe aku tak boleh accept cara dia semalam . dari cara dia kata nampak sangat dia risaukan aku , caring pasal aku , sayang itu no commentlah kena tanya sendirilah pula . dia kata dia tak percayakan aku padahal aku percayakan dia sangatsangat . sentap tahu sentap ! hhmm entahlah walaupun nampak hal kami macam simple tapi boleh jadi besar kalau ego bertemu ego . biarlah masa yang menentukannya :(

Muahmuah Loveyou <3

No comments:

Post a Comment