Wednesday, December 21, 2011

Happy :)

Asalamualaikum dan selamat sejahtera .

Firstly nak minta maaf cus dah dua hari aku tak update blog , aku busylah dowh huhu :) . tapi don't worry hari ni aku nak share banyak hal dengan korang sebab sepanjang aku tak update blog ni macamacam jadi taw . aku dah baik dah dengan abang aku hehe tapi kan aku rasa bestlah juga gadoo dengan abang sebab nampak sangat dia sayang kat aku hekhek XD . harini ayah aku belikan aku air kelapa laici taw . sedap dowh ! yum , yum , yum , delicious ! hehe aku memang suka sangat dengan air kelapa taw tapi laici tuhh kuranglah asalkan ada rasa kelapa tu aku tibai je hehe . cakap pasal air kelapa tibatiba aku teringat kat Z dia dulu pernah cadang nak belanja aku air kelapa tyme kat stadium masa tyme olahraga sebab aku pulun air kelapa yang cikgu belanja sampai habis dowh . fuhh buruk lantok betullah aku tapi ada ku kisah janji hati senang :) . tapi alhamdulillah aku tolak kalau tak alamatnya terhutang budilah dia kat aku hesh . okay then aku baru teringat kak ana ada mesej aku semalam she says ' hai aien , akak minta maaf ok . akak rasa akak punca hang gadoo dengan abang kesayangan hang tu ' . after incident dengan abang hari tu , aku tak pernah balas mesej dia even sekalipun . bunyi ayat macam perli pun ada right ? yang tyme kesayangan tu . kalau dia kesayangan aku pun dia sibuk pehal ? aku terkilan dengan dia janji dah dengan aku tak nak bagitaw abang tapi dia tipu entahentah selama ni memang dia cerita semua hal jadi kat aku kat abang . aku boleh taw baik dengan dia macam dulu tapi sorry aku tak boleh percayakan dia dah . aku tak nak marahmarah sebab dia perempuan dan senior aku hormat dia so dia pun kena hormat aku okay . aku tak minta banyak benda pun kat dia just tolong jangan campur urusan kami dan aku pun harap abang takkan cerita hal kami kat dia dah .

MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment