Sunday, December 25, 2011

Wajarkah Merajuk ?

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .

Okay semalamkan aku tak tahu kenapa dengan khairul samada dia buang tabiat ke atau tersalah makan ubat tibatiba aje minta aku panggil dia ' abang ' . hai mahu tak terkejutnya aku ! memanglah benda ni dari dulu lagi dia minta aku panggil dia ' abang ' tapi aku tak adalah panggil . aku tahu dia memang suka mainmain otak dia tu otak kartun sikit dari dulu lagi kalau start mesej aku panggil ' sayang ' tapi aku yakin dia bukan serius sangat pun . tapi semalam tibatiba aje dia merajuk sebab aku tak nak panggil dia 'abang ' . selama ni tak ada pula nak merajuk .  hoish puas dowh nak pujuk dia . siap kata tensionlah stresslah aku pun tak faham tapi aku yakin dia nak manjamanja aje tu biasalah dia dah biasa manja dengan perempuan muka pun boleh tahan mana tak perempuan nak ' melekat ' tapi jangan ingat aku pun ' melekat ' juga kat dia aku hanya kawan baik aje dengan dia okay ;) . aku post pasal dia ni pun sebab aku tak tahu dah nak post apa so postlah pasal dia :) . dia ni okaylah cheering , cool , baik dan etc tapi ada satu perangai yang aku suka tapi sayangnya tak ada dalam diri dia . dia tak pandai buat lawak and buat orang happy tyme orang tengah bad mood . lain pula abang aku pandai bab ni dulu kalau aku sedih or tak ada mood dia yang tolong happykan aku taw . buat tekatekilah , cerita benda lawaklah ataupun dia call . okay back to the story about khairul huhu . tapi walaupun aku kawan baik dengan dia tapi dia tak pernah tahu masalah aku , rahsia atau apapa aje sebab aku tak nak cerita dan aku tak pernah tunjukkan yang aku ada masalah atau rahsia . samada seseorang ni nak percaya atau tidak terpulanglah okay . okay geng , hope kita kawan sampai bilabila :) .

MuahmuahLoveyou <3

No comments:

Post a Comment