Tuesday, December 6, 2011

Wee Happy Siot :)

Assalamualaikum :) hariineyh akuu dah tua ( faham2 lha maksdnyaa akuu punyaa birthday lha ) haha then aku dapat kol free soo apee lagii aku ' mengayut ' lha haha :D okays then ramai sangat yang wish birthday aku kat fb yang wish kat foun A'A , DAYAH PINKERZ , KAK IRIN , ALOONG , SKIEN , KHAIRUL , ABANG , n etc yang akuu taa engat soey eah huhu . terus sihat pas someone wish haha walaupuwn lambatt tapii asalkan ingatt akuu tetap hargaii . huhu sampaikan akuu yang muntahmuntah + badan taa sedap + pening lalat terus sihat fuhh kuat betul pengaruhh dea dalam diri akuu kan . haha akuu kol sumaa membe taw n sampaii turn dea 2 - 3 kalii akuu kol but taa angkat sedih jugaa then akuu sesembang nn member dulu baruu kol balikk then dea angkat lha haha tapii biasa lha KAWASAN LARANGAN so taa boleh sembang nn aku nantii orang dengar so dea cakap nn aku pelan sangatsangat akuu puwn sembang ala kadar jeap walaupuwn terpaksaa soroksorok tapii akhirnyaa dapat jugaa dengar soree dea huhu . actually sedih tapii sokeyh lha lebih baikk macam neyh darii kantoii dea jugaa yang susah okays tapii akuu tetap happy sebab dah lamee akuu tunggu saatsaat neyh huhu .



Darii hatii aku yang taa sempurna samee macam korang jugaa akuu pun taataw sampaii bilee kenaa soroksorok macam neyh

Tapii kalau bawa kepadaa kebaikan aku accept jeap lha cus jusz neyh jeap jalan penyelesaian huhu

Harapharap one day dorang boleh timee akuu dah huhu muahmuah <3

No comments:

Post a Comment